Servicenormen: onze belofte


We vinden het belangrijk dat inwoners, ondernemers en andere overheden ons gemakkelijk kunnen vinden. En dat je snel en goed wordt geholpen. In onze servicenormen staat wat je van ons mag verwachten. Deze afspraken zijn onze beloften aan jou.

Je mag rekenen op een professionele en servicegerichte houding en je mag ons erop aanspreken als wij ons niet houden aan deze afspraken. We blijven steeds onze dienstverlening meten en verbeteren. En dat doen wij graag samen met jou.

Onze servicenormen

Onze servicenormen op basis van wettelijke termijnen

Help je mee onze dienstverlening te verbeteren?

We vinden het belangrijk dat we onze afspraken ook nakomen. We onderzoeken daarom regelmatig de tevredenheid onder de inwoners, ondernemers en samenwerkingspartners. We zorgen voor goed ingerichte klantreizen en -processen, vastlegging van contacten en afspraken en we moedigen meedoen en meepraten aan (burgerparticipatie). We verbeteren onze dienstverlening continu. Wil je ons hierbij helpen?

Heb je tips voor onze dienstverlening of ben je juist tevreden?

Laat het ons weten. Jouw ideeën, opmerkingen en tips zijn erg welkom! Dat kan op verschillenden manieren:

  • Via internet. Met de feedback knop die je ziet op elke pagina of via de pagina Dienstverlening
  • Via een e-mail naar [email protected]
  • Via Telefoon. Op werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur: (015) 260 81 08 (tegen normale kosten);
  • Via post:

Hoogheemraadschap van Delfland
Coördinator Dienstverlening, Nicky Daved 
Postbus 3061 
2601 DB Delft