Ik wil een incident melden

Ziet u iets dat niet in orde is op of langs het water? Dan kunt u dat hier melden.

U kunt op verschillende manieren een melding doen. Dan kan online via DigiD of via onze site met een formulier direct regelen. Ook is het mogelijk om te bellen of te mailen. Ons loket is op werkdagen van 8.00 tot 17.30 bereikbaar via telefoon (015)2608108 of e-mail loket@hhdelfland.nl.

Spoedeisende meldingen (buiten kantooruren)

Het verwijderen van dode dieren uit het water of het een dijk die lek is, moet snel worden opgepakt. Voor spoedeisende meldingen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar via (015) 260 81 08. Buiten kantooruren wordt u doorgeschakeld naar een meldkamer.

Direct regelen via formulier

Wilt u wel een melding doen maar niet inloggen met uw DigiD, dan kan het ook met een formulier op onze site. U kunt met via deze link ook anoniem melden. 

Ga naar direct regelen. 

Via DigiD melden

Logt u in via DigiD dan kunt u de voortgang van uw melding bijhouden en krijgt u terugkoppeling over wat er met uw melding gebeurd is. 

Let op: Het kan voorkomen dat u vanaf 13 mei een melding krijgt dat u niet meer kan inloggen met DigiDWaarschijnlijk voldoet de software op uw computer of mobiele apparaat niet meer aan de minimale beveiligingseisen van DigiD. Vanaf 13 mei 2019 is het daardoor niet meer mogelijk in te loggen als u gebruik maakt van een verouderd besturingssysteem. Zie het bericht van servicecentrum Logius Vervangen certificaten DigiD wat u hier aan kunt doen.

Ga direct naar DigiD: aanmelden 

.DigiD logo

DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan verifiëren. U kunt zelf uw DigiD aanvragen op www.digid.nl . Met uw DigiD kunt u bij steeds meer overheidsinstellingen terecht.